weekmenu 8 gobentoKoolhydraat arm weekmenu 8

Als je net begint met koolhydraatarm eten, kun je de eerste weekmenu’s vinden via “ik ga beginnen met koolhydraatarm eten” Maar ze kunnen allemaal door elkaar gebruikt worden. Wel handig om eerst even te weten wat en waarom je deze dingen eet;)

In dit Koolhydraat arm weekmenu 8 staan veel recepten van Carlie die keihard gewerkt heeft aan nieuwe recepten. En als extra nog een heerlijk snoeperijtje van Rita. We zijn benieuwd wat jullie er van van vinden en als je het lekker vindt laat dan een berichtje achter onder het weekmenu bij de reacties. Heel veel koolhydraat arm kookplezier!

Tussendoortjes voor het Koolhydraat arm weekmenu 8 vind je hier. Voor de duidelijkheid, ongeveer 3 x per dag een tussendoortje, maar dan niet 3 keer kaas, maar een keer paar blokjes kaas en de andere keer wat radijsjes bijv.. Alleen bij honger of trek, is niet noodzakelijk!

Een handig boodschappenlijstje van Carlie is hier te vinden.

Dag 1

Ontbijt: Hamrolletjes de luxe met roomkaas
Lunch: Salade gegrilde aubergine
Diner: Venkelstamppot met schnitzelrolletjes

Dag 2

Ontbijt: Omelet taugé
Lunch: Salade tonijnmousse
Diner: Gehakt aubergine ovenschotel met pompoen

Dag 3

Ontbijt: Griekse yoghurt met aardbei (of blauwe bessen uit de vriezer)
Lunch: Mozzarella pannenkoekjes met zalm en spinazie
Diner: Gevulde koolbladeren met kip

Dag 4

Ontbijt: Griekse yoghurt met rood fruit
Lunch: Koolhydraatarme aardappelsalade zonder aardappel
Diner: Salade met gebakken zalm en prei

Dag 5

Ontbijt: Tomaat mozzarella en basilicum
Lunch: Salade met geroosterde pompoen en rauwe ham
Diner: Crusty kipnuggets met bloemkool

Dag 6

Ontbijt: Oopsie tosti
Lunch: Kerrie soep met broccoli
Diner: Bloemkool burrito met guacamole

Dag 7

Ontbijt: Gelatine pudding
Lunch: Witlofsoep
Diner: Diverse groenten friet

Extra

Marshmallows